inicicurs2011-12practiques

Participació a la Festa de la Gent Gran

Som una Escola amb Cor

Col·laboració amb Càritas

La generositat i la solidaritat són dos valors ètics que la nostra escola vol desenvolupar en els seus alumnes. És per això que, al llarg del curs, l’escola promou diverses reflexions i accions per tal d’aconseguir-ho.

Entre elles, destaca la col·laboració amb Càritas de Barcelona. Es tracta d’una entitat formada per voluntaris i professionals amb l’objectiu de ser solidàris i d'acompanyar a les famílies i persones més desfavorides.

Enguany fem una crida als nostres alumnes, a les seves famílies i a les persones del seu entorn per tal de fer una petita aportació.

Aquesta acció solidària ve acompanyada de diverses reflexions amb els alumnes per tal que prenguin consciència de la realitat que els envolta i sàpiguen ser generosos amb les persones que més ho necessiten.

"Un petit gest facilita la vida dels altres"

"Nets i Polits"

Campanya de recollida de productes d'higiene personal

"Material escolar"

Campanya de recollida de material escolar

"NADAL AMB EL REBOST BEN PLE!"

Recollida d'aliments per a les persones que més ho necessiten del 14 de novembre al 14 de desembre de 2019

MERCAT DE NADAL DE CÀRITAS

ESCOLES AMB COR